DeWALT Mania Maand! | Extra korting op geselecteerd gereedschap, Op=Op  > Ontdek het nu

Bestellingen, wijzigen, annuleren

Bestellingen_wijzigen_annuleren_Toolnation.png
Bestellingen, wijzigen, annuleren
Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?

Heeft u de bestelling goed nagekeken? Zijn alle dozen geopend en heeft u iets niet kunnen vinden? Hoogstwaarschijnlijk heeft u artikelen besteld met verschillende levertijden. Hierdoor wordt uw bestelling in delen verzonden en de missende artikelen nog nageleverd. U krijgt van elke nalevering een automatisch verzendbericht wanneer deze verstuurd wordt. Het kan dus gebeuren dat de bezorger meerdere keren langs komt.

Tip: u ontvangt automatisch een verzendbevestiging met artikelen die we naar u toesturen. Staat niet de complete bestelling vermeld in deze verzendbevestiging? Dan wordt het nog openstaande deel op een later moment verstuurd.


Verschillende levertijden binnen één bestelling

Wanneer een bestelling meerdere artikelen bevat met verschillende levertijden dan wordt uw bestelling waarschijnlijk in delen geleverd. U krijgt van elke nalevering een automatisch verzendbericht wanneer deze verstuurd wordt.

Ook wanneer u een set of bundel heeft besteld kan het voorkomen dat een deel van de set een verschillende levertijd heeft. Het voorradige deel van de set wordt altijd als eerste deellevering naar u toegestuurd. > meer informatie 

Let op: het is niet mogelijk om een voorkeur aan te geven m.b.t. een deellevering.


Geen deellevering en toch niet compleet geleverd?

Neemt u dan direct contact met ons op. Geef uw ordernummer en missende artikelen door zodat we dit makkelijk kunnen nakijken.

Heeft u nog vragen
Hebben bovenstaande antwoorden u niet voldoende geholpen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via ons contactformulier of via uw account.