Maatregelen vanwege Corona virus

Beste klant, 

In verband met het Corona virus zijn ook wij genoodzaakt maatregelen te treffen. Via deze pagina zullen wij u zoveel mogelijk op de hoogte houden.

De belangrijkste maatregelen op een rij:

  • Drukte telefoonlijn: het is momenteel erg druk op onze telefoonlijn. We vragen u vriendelijk om gebruik te maken van ons contactformulier.
  • Drukte vervoerders: door de extreme drukte bij onze vervoerders kan de bezorging van uw bestelling een tot twee dagen vertraging oplopen.
  • Afhaalpunten PostNL België: het is momenteel niet mogelijk om de optie ‘ophalen op PostNL-punten’ aan te bieden voor pakketten naar België > meer informatie
  • Afhalen in Beek: momenteel niet mogelijk.

Afhalen winkel Beek

Tot nader order kunt u in ons betaalmenu niet meer kiezen voor het afhalen van bestellingen in de winkel. Deze optie hebben wij uitgeschakeld om zoveel mogelijk contact te vermijden. 


Bestellen

U kunt gewoon blijven bestellen bij Toolnation echter kan het zijn dat bestellingen vertraging oplopen. Wij werken momenteel hard om alle pakketjes verwerkt te krijgen en zullen u op de hoogte houden van eventuele vertragingen. Houdt u rekening met een langere levertijd dan vermeld bij het product!


Transport (NL en BE)

Let op: door de extreme drukte bij onze vervoerders kan de bezorging van uw bestelling een tot twee dagen vertraging oplopen. Wij proberen u echter zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling.

Naar de actuele status over de voorzorgsmaatregelen van:


Afhaalpunten PostNL in België

Een nieuwe maatregel van de Belgische regering om niet-essentiële winkels te sluiten vanaf 18 maart om 12:00 uur heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten is. Het is hierdoor niet meer mogelijk om de optie ‘ophalen op PostNL-punten’ aan te bieden voor pakketten naar België > meer informatie


Bereikbaarheid

Onze klantenservice is gewoon bereikbaar via de telefoon en ons ticketsysteem. Om onze telefoonlijn zo min mogelijk te belasten vragen wij u echter om zoveel mogelijk gebruik te maken van ons ticketsysteem welke u vindt op onze klantenservice pagina  > naar de klantenservice


Serviceafdeling en reparatiewerkplaats

Met flexibele arbeidsuren en verruimde werktijden verwachten we op onze serviceafdeling veel op te kunnen vangen. De werkzaamheden in de werkplaats alsmede het beantwoorden van vragen kunnen extra vertraging oplopen, omdat veel fabrikanten wachten op onderdelen of zelf logistieke vertragingen oplopen. Ook hier zullen we proberen u zo snel mogelijk te helpen, maar zijn we helaas afhankelijk van derden.


Onze excuses voor het ongemak,

Toolnation