DeWALT Mania Maand! | Extra korting op geselecteerd gereedschap, Op=Op  > Ontdek het nu

Ruilen, retouren en defecten

Ruilen_retourneren_en_defecten_Toolnation.png
Ruilen, retouren en defecten
Kan ik mijn bestelling (deels) ruilen?

Particuliere klanten

Nee, het is helaas niet mogelijk om artikelen te ruilen. 

U kunt wel uw bestelling annuleren (wanneer deze nog niet verzonden is) of retour sturen en zelf het juiste artikel bestellen. De kosten voor een retourzending zijn dan voor u. Neemt u voor het annuleren en retour sturen van artikelen altijd contact met ons op. Geeft u hierbij de reden van de retourzending aan ons door. Wij bekijken per geval wat de beste oplossing is.


Zakelijke klanten

Nee, het is helaas niet mogelijk om artikelen te ruilen. 

Voor zakelijke aankopen, dus aankopen gedaan door ondernemers, geldt géén herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd. Zij hebben geen wettelijke mogelijkheid om zonder opgave van redenen hun aankoop binnen 14 dagen terug te sturen en hun volledige aankoopbedrag inclusief bezorgkosten terug te krijgen.

Heeft u nog vragen
Hebben bovenstaande antwoorden u niet voldoende geholpen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via ons contactformulier of via uw account.