Aangepaste levertijden en contact i.v.m. Covid-19 > klik hier

Reparatieservice

Een reparatie aanvragen. Stap voor stap.

Als een artikel defect raakt binnen de garantieperiode kunt u deze laten repareren door onze eigen service-garantiewerkplaats waar onze medewerkers reparaties uitvoeren binnen de voorwaarden van de fabrikanten. Volg voor het aanvragen van een reparatie de onderstaande stappen.


1/ Lees de voorwaarden.

Lees altijd eerst onze > garantievoorwaarden om te zien of het artikel binnen de garantie valt. 

2/ Verzamel documenten.

Verzamel de aankoopfactuur van het artikel (deze heeft u per mail ontvangen) en het garantiecertificaat van de fabrikant (bij verlengde garantie).

3/ Aanvraag versturen.

  • Neem contact op met onze > klantenservice en voeg een duidelijke foto en beschrijving toe van het defect.
  • Voeg uw aankoopfactuur en het garantiecertificaat toe (bij verlengde garantie).
  • Verstuur uw aanvraag.

4/ Beoordeling.

Onze klantenservice beoordeeld uw aanvraag en zal u binnen +/- 2 werkdagen informeren.

Valt uw aankoop binnen de garantie?
U ontvangt van onze klantenservice een terugkoppeling over de geschatte reparatietijd en de verdere verloop.

Valt uw aankoop buiten de garantie?
Dan ontvangt u van onze klantenservice een terugkoppeling met een offerte, de geschatte reparatie en de verdere verloop.



Artikelen ter reparatie opsturen

Onze klantenservice zal in overleg bepalen of een artikel ter reparatie opgestuurd moet worden. Volg hierbij altijd de instructies van onze klantenservice en stuur uw artikelen op de door hun aangegeven manier naar ons op.


Pick-up & Return

Wij beschikken over een gratis Pick Up & Return service. Deze extra service wordt u aangeboden bij garantiegevallen en is enkel geldig bij artikelen waar pick-up en return bij vermeld staat.

> meer informatie over Pick-Up & Return



Aanvullende voorwaarden.

 

Let op: Wij brengen €30,- (excl. btw) onderzoek- en behandelingskosten in rekening bij machines die zonder reparatie retour worden gestuurd.

Het achteraf registreren van uw machine of achteraf indienen van de juiste documenten is niet mogelijk.

Artikelen die zonder aanmelding naar ons worden gestuurd zullen wij retour sturen. Gemaakte kosten voor het retour sturen van deze artikelen zijn voor uw rekening. De kosten voor deze zendingen bedragen:

  • Voor pakket van 0-25 kg > € 45,00 excl. BTW (geldig binnen de Benelux)
  • Voor pakket van 0-50 kg > € 80,00 excl. BTW (geldig binnen de Benelux)
  • Voor pallet van 0-200 kg > € 150,00 excl. BTW (geldig binnen de Benelux)
  • Voor pallet van 200+ kg  > € 250,00 excl. BTW (geldig binnen de Benelux)

Voor machines en/of artikelen buiten de Benelux gelden andere tarieven en deze zijn op aanvraag beschikbaar.